Vilodag

Vilodag.
Åtminstone vad gäller träningen.
I övrigt full fart med klippning, storhandling m.m efter jobbet...
 
Igår långpass efter att barnen gått på orienteringskurs.
Sprang hem på kvällen. Blev nog en mil.
Länge sedan det känndes så bra. Mycket nedför vilket passar mig just nu.
I söndags oxå långpass, kanske 11 km!? 
Två långa pass på 2 dagar. Minns inte när jag sprang så långt sist.
Förmodligen har det inte hänt efter Lidingöloppet!
 
Men nu ska det bli fart i benen.
3 lopp finns med i min plan detta år. 
Varierad träning ingår i planen. För att förhindra skador.
 
På lördag sista planerade simträningen med kompis,
men det får nog hållas i på något sätt. :)
 
Sakta med säkert ska jag komma i form igen och uppnå nya mål....
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Simmningen måste vi försöka hålla i....kram

2015-05-01 @ 18:52:05
Postat av: Anneli

Jenny: ja det måste vi. Får planera in när det kan passa. Simskola i höst oxå, hoppas alla som vill kan få platser. Hojtar till när jag vet mer. Kram kram

2015-05-01 @ 19:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0