Intensiv helg...

Intensiv helg...
Massor av trevligt besök av olika kompisar med barn. Några hjälpte till o lägga i kräftburar. Andra hjälpte till att ta upp dem.  Sedan blev det massa god mat och fika och väldigt mycket lek och prat. Me like! Sedan var det de sär kräftorna oxå. Vi fick mycket, så det blev lite kokande. Maken tog det mesta av det. :) Har också lärt mig skillnaden på hur man ser om det är en hona eller hane....
 
 I övrigt så har vi försökt hinna med lite träning. En ny kompis har flyttat in i källaren också där vi håller på att fixa iordning ett träningsrum. En för tidig 35 års present till mig. Ett löpband. Invigning igår. Tack O för bärande och monteringshjälp!:) Perfekt inför vintern samt de veckor maken och jag avlöser varandra med möten och jobb. Som i veckan. Själv med barnen tor-sönd. Då kan jag springa av mig lite någon kväll. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0