Vårkänslor...

Vårkänslor... ja snart börjas det. Vintern är snart slut.
Jo det ska ju bli rätt skönt med vår. Det ska erkännas. Men som alltid varje vår så är kalenderna fullspäckad. Ett evigt planerade för att få ihop det. Ett 1000 bitars pussel känns det som. Nästa vecka Stockholm för mig 2 dagar på kurs. Veckan efter ska maken till huvudstaden med jobb. Möten, möten o möten. Tur man kan bryta av det med lite trevligheter. Fika och lek (Tack idag Sandra o grabbsen;)). Sedan träningen. Mitt sätt att ladda o fyllas av energi. I helgen måste det bli 2 pass. Samt fix i trädgården. Hör rykten om fint väder. Utevistelse ett måste. Se jag planerar även helgen! Men jag vet iaf inte vad jag gör på exakta klockslagen och kan ta dagen lite mer som den kommer. DET är verkligen avkoppling på hög nivå just nu. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själva!!!
Var så kul att få träffa er allihop igen!!! :-)

Kram kram

2014-03-07 @ 21:28:27
URL: http://www.lillapingvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0