90 sekunder...

90 sekunder... Ja så fort gick det idag. Sedan var alla 15800 platser slut. För att plåga sig 90 km på skidor i fäders spår. Jag snackar naturligtvis Vasaloppet. Jag var en av dem, som fick en åtråvärd plats. Maken står på någon slags reserv/ väntelista, hans bror kom inte ens med där. Trots att jag var en jävel vid tangenterna.... helt sjukt. Många som nog är besvikna. Som inte fick plats. Men jag får för första gången åka det "riktiga" loppet. Öppet spår är ju samma grej men nu blir det på den stora dagen. 2015 ska jag vara mer förbered och skidtränad. Nya mål i sikte. Förhoppningsvis. Hoppas på en bra hejarklack och service på vägen mot Mora...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0