Städning och skidspår.

Städning och skidspår. Ja det har varit helgens aktiviteter. Städning i gamla huset. Halva huset klart kanske!? Ja o så blev det lite grovstädning hemma i nya huset. Lusten att vara sådär extremt noggrann fanns liksom inte längre. ;) Skidspår. Äntligen finns de på hemmaplan. Maken o jag körde samtidigt. Mina föräldrar erbjöd sig o vara barnvakt här hemma. Som kompensation bjöd vi på söndagslunch. Stek, potatis,sås o grönsaker. Mumma. Och idag infann sig det där känslan. jag kommer fixa de där 9 milen. 6 varv på spåret och det gick bara bättre o bättre ju längre jag åkte. Hade vi inte haft en tid o passa hade det förmodligen blivit längre. Yes, precis precis vad jag behövde nu. Jag som tvivlat över att ens ställa mig på startlinjen sista tiden. Håller tummar o tår för att jag ska få vara frisk nu bara. Eftersom snön har varit en bristvara på desa breddgrader så var vi inte direkt ensamma i spåret. För att spåren ska hålla så hoppas jag på lite till snö i veckan. Kanske inte ska använda finskidorna heller då inslag av gräs och sten förekom. Dags o planera upp kommande veckas träning för att göra en sista satsning nu för att hitta formen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0