Snö...

Snö... en del av mig är lycklig att det vita guldet kommit. Nu finns det nog tilräckligt för längdskidspår och jo jag behöver ju verkligen träna o få lite mil i benen. Vore ju iaf bra att ha åkt 9 mil sammanlagt innan det är dags för 9 mil på en dag. *harkel* Det som är lite mindre kul med det vita guldet,är att vi just nu har 2 ställen o skotta på. Jag ska egentligen inte klaga. Maken har skottat o fixat mest här hemma. Men idag då jag slutade tidigt drog jag med mig alla 3 kottar och styrde mot "gamla huset". Höll nog på i en timme innan det var klart. Jaja...lite träning blev det allt. O barnen skötte sig hyffsat bra, men lite långtråkigt blev det allt på slutet. Resten av eftermiddagen har spenderats inomhus. Tvätt,tvätt,tvätt och plock, plock, plock. Sedan har vi hunnit med en hel del mys. Eldat i kakelugnen här nere. Samt i öppna spisen på övervåningen. Somnar nog ovaggat ikväll och imorgon är det fredag. :) Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tur att någon gillar snön....när ska ni lämna i från er det gamla huset? Sandra och jag pratade om att vi måste få ihop en kväll snarast att ses på över en bit mat. Sandra skulle kolla med mattias och dig.....kram

2014-01-17 @ 10:42:14
Postat av: Anneli

Jenny: Jo de är tur att de finns ngn som gillar snö. ;) I mitten av februari lämnar vi. Idag ska vi städa för fullt där. Vi måste helt klart ses. Vore trevligt m lite middag. Kram kram

2014-01-18 @ 08:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0