Gnäll...

Gnäll... tycker det gnälls för mycket ibland. Men idag gör jag för en gångs skull som alla andra. Gnäller. Igår var jag så nöjd över mer snö i skidpåret där på kvällen. Ikväll dock höll jag på o spy över det vita guldet. ***** snöskottning!!! Blåst har gjort valar på en meter just där det inte bör finnas vallar. Jodå. O när jag tänker efter så har vi just nu 2 hus till att skotta vid. Jippie!!!*ironi* Att det sedan ska komma typ 1½ dm mer snö imorgon gör att jag just nu jublar ännu mer inombords. ;) Ger upp för dagen och drar en filt över huvudet. Har ju iaf sovmorgon imorgon till 06. Yes kan sova en halvtimme längre än vanligt, om nu barnen tillåter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0