2014.

2014. Ser fram emot det. Vet redan nu att det kommer bli händelserikt. Nya utmaningar. Nya upplevelser. Inleder året till fjälls. Ja vi har varit här i Sälen ett tag. Som så många andra. Har åkt skidor. Upplevt snö. Men också varvat med en del löpning. Även här är det milt. Skidåkningen inte blivit som planerat. Försöker ladda för de där 9 milen. Frustrerad då knoppen vill men inte riktigt kroppen just nu. Tur att jag har maken som egen coach. Hur står han ut med mig undrar jag ibland!?;) Fokusera på där jag är just nu. Inte där jag har varit. Formen kommer nog tillbaka. Med bra uppläg o rätt inställning... Förutom träning då, jo då äts det och dricks gott. I julklapp fick vi årskort på äventyrsbadet här uppe. Så det har vi besökt ett antal gånger. Barnen överlyckliga. Även barnen åker skidor. På längden främst. Utför var ingen höjdare men imorgon ska vi göra nytt försök. Hoppas på att vara helt krya oxå. För vi har även hunnit med sjukdom. Feber, hosta och kräks. Så man kan väll säga att det är lite gott o blandat här uppe. Precis som vanligt. Samtidigt som vi njuter här uppe så längtar vi hem. Hem till huset. Vardag. Fortsätta bo in oss i huset. Som vanligt finns det många tankar och idéer hos oss. Hur vi ska göra. Fixa o greja. Jo vi gillar ju när det händer saker i livet. :) Tänkte avsluta med lite bilder, men det vill sig visst inte riktigt, så jag återkommer en annan dag med lite nytt och fräscht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0