Varannan kväll.

Varannan kväll. Ja så ser det ut i vår familj i princip. Idag är det min kväll. Tisdagar och torsdagar. Då slutar jag tidigt. Kan umgås och vara med mina barn. Måndagar och onsdagar är makens. Man kan väll inte påstå att maken och jag umgås i veckorna. Avlöser varandra. Igår ställde svärmor upp och hämtade tidigt. Jag kom också hem tidigt för o vara onsdag, vid 19, han träffa barnen en kvart innan de sov. Men imorgon är det fredag, då ska vi umgås igen. Sedan sportlov och lediga. Och jo vi ska ju faktiskt sporta en del på lovet. Sedan har barnen beställt korvgrillning. Lär oxå bli en del fika. Barnen är laddade. Kan man få beställa lite sol också? ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni får gärna komma hit nån dag om ni inte har nåt för er? :-)
Vore kul att ses!!
Måndag o tisdag e nog uppbokade, annars funkar det närsom för vår del om ni skulle vilja ses.

Kram kram

2014-02-14 @ 22:05:03
URL: http://www.lillapingvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0