Helgfix.

Helgfix. Idag blev det sista klart. Så nu är det dags o städa här hemma igen. På fredag lämnar vi över. Lite vemodigt måste erkännas, och märkligt. Vi har liksom inte flyttat på riktigt ännu känns det som. Men det ska bli skönt o fokusera på det vi har här och kunna njuta lite mer av livet. Liksom bo in oss och se hur allt funkar här. Elda i pannan t.e.x. För idag är det ett under att inte brandvarnaren gått igång. Röklukt som heter duga och lite dimmigt. Tur att storasyster ska ha brandövning på skolan imorgon!!!!! ;) I övrigt så har helgen sprungit iväg som vanligt o apropå sprungit så har jag faktiskt klarat av 2 pass denna helgen. Igår ett kortare pass på snorhala vägar men uj vad det gick bra. Idag lite längre men betydligt trögare. Kroppen ville inte det knoppen ville helt enkelt. Nu vänta 4 dagars jobb. Sedan långledigt. Bara umgås och vara med de viktigaste. Njuta. Sedan de där 9 milen, då ska jag oxå försöka njuta och fokusera, typ. Funderar över vad jag gett mig in på!!!??? Men allt blir vad man gör det till eller!? :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Jag är så nyfiken på det nya hus. Måste komma ut till dig någon helg! Våran försäljning är klar så i mitten av juni eller efter överrenskommelse lämnar vi i från oss lägenheten. Kram

2014-02-11 @ 16:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0