Inleder jullovet...

Inleder jullovet...
med sjukdom. Magsjuka? Matförgiftning? Whatever!
Gårdagen spenderades i sängen och soffan, efter en gårdagsnatt mer eller mindre på hängandes över toaletten.
Idag har jag *peppar* *peppar* känt mig helt ok. Ingen annan drabbad så vi hoppas det håller i sig.
Avnjutit kvällsmat i form av 2 knäckemackor. Övriga familjen iväg på "lill-jul" ikväll. Kan säga att julmat är inte riktigt vad jag längtar efter just nu. ;) Hoppas det hinner ändra sig på några dagar... Inte riktigt mina planer för denna helgen, men det blir nog jul ändå. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Din stackare! Hoppas det gick över och att resten av familjen klarade sig samt att ni fick en trevlig jul. Kram

2014-12-25 @ 12:31:00
Postat av: Sandra

Usch vad tråkigt! :-(
Hoppas att det gick snabbt över och att resten av familjen klarade sig.
God fortsättning på er!

KRAM KRAM!

2014-12-31 @ 16:51:22
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0