Pulsklocka.

Pulsklocka. Är inte riktigt kompis med min. Men det är nog ömsesidigt! Användes för 3e gången idag på det här året typ! Efter att maken fått igång den o jag svurit ett antal gånger...;) Så om någon har en BRA pulsklocka så mottages gärna tips.=) Den fungerade hjälpligt så jag hade koll på kilometertider iaf. Lite seg i benen efter helgens lopp, men känner mig i övrigt i bra form. Mellan 4.17-4.49 visade klockan på. Ska fortsätta ladda o behålla formen september ut. Blev min 7 kilometers runda idag. Hade laddat för lite längre men det blev lite ändrade planer i schemat...
Använde iaf min T-shirt jag fick i helgen. :) Fick oxå mottaga 3e pris i form av en "flaska" man har på armen då man springer (det hade blivit fel i resultatet, en dam hade hamnat i herrklassen istället o jag blev 4a i loppet, men fick behålla priset.:)), priset ska jag använda nästa gång på långpass. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fasen vad duktig du är!!
7 km! Jag som va liite glad för mina 2 km-som jag dessutom "powerwalkade", inte sprang! haha! :-)
Men jag kan ju bara utgå från mig själv, inte hålla på och jämföra mig med andra:-)
Men du är grym!!!

Kram kram!

2013-09-10 @ 21:08:39
URL: http://www.lillapingvin.blogg.se
Postat av: Anneli

Sandra: Tusen Tack! Vad glad jag blir.:)
Och man ska ALLTID utgå från sig själv o sina egna förutsättningar. Jag har ju hållt på ett tag. Kommer ihåg när jag skulle börja springa igen efter alla graviditeter, gå 100 m springa 100 m. Man måste börja någonstans! Men det går bara man ger inte ger sig!!! Kraaaam

2013-09-12 @ 15:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0