Laddar...

Laddar... för nästa helg. Lidningölopp. Men dagens pass, var ett riktigt skitpass. Inget stämde, trött och seg hela passet. Tungt och jobbigt. Men jag gjorde det ändå! Insåg att vi alla laddar olika. En kille körde precis som jag- backintervaller. Jag gick på känslan, "backade" o passet blev lugnare än planerat. Killen hade värsta pulsklockan. Tidtagning, stenkoll på puls and so on. Jobbiga ***** tänkte jag! ;) Detsamma kanske andra i spåret tänkte om mig! " Herregud ska du köra backen igen!!!??" fick jag som kommentar...förmodligen tänkte de jobbiga ***** om mig oxå. ;) Alla gör vi olika. :) I övrigt en tuff vecka både privat o på jobb. Maken o jag har gått om varandra. Så imorgon laddar vi. Barnfria. Farmor hämtar barnen på förskola/skola. Sedan övernattning och barnen åter på lördag eftermiddag. Vi ska njuta. Äta och dricka gott. Sedan kanske ett gemensamt träningspass på lördag om vi orkar. Funderar på hur jag ska ladda nästa vecka. Fullspäckad även den. Tror jag ska göra precis tvärtom. Det brukar fungera bra. Köra ett pass dagen innan lopp. Ett BIG no no enligt många. Som sagt vi laddar alla på olika sätt. Det finns så många rätt och fel här i livet, och man vet ju inte innan man provat eller!?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0