Avslutar helgen...

Avslutar helgen... i löparskorna. Det blev 3 pass även denna vecka. :) Men det satt lååååångt inne. Dagens pass hade jag tänkt göra igår. Men när jag höll på o förberedde mig då så kände jag bara att NEJ. Jag skjuter upp det! Något jag lite ångrade idag. Dagen efter kräftskiva. Tack för igår snövelstorpare o övriga!;) Nattens sömn i husvagn var väll inte den bästa. Barn som tyckte det var morgon kl 05. Ja det fanns många anledningar till att skjuta upp den där träningen idag oxå... Men till slut så blev det en runda. Vi har alla varit lite sega o trötta idag. Men ändå hållt humöret uppe. Storhandlat på Maxi o fyllt på med massa godsaker. Barnen plockade av alla björnbär i trädgården. Hunnit med och bakat lite. Samt myst vid en film på eftermiddagen och faktiskt hållt oss vakna. Men ikväll då slocknade barnen fort. Vilket vi vuxna lär göra också. Men först lite förberedelser o läsning inför kommande jobbvecka för både maken och mig. Imorgon är det fullt ös igen...

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar: men åh va kul med en läsare som bor i Kolmården :)
Var du på simskolan i söndags? Jag har inte sett någon bild på dig här, så jag vet ju inte vet du är :)
Vi hade en super bra resa. Jätte härligt att vara iväg med familjen, bara synd att en vecka går alldeles för fort :)

2013-09-16 @ 21:32:17
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Anneli

Sandra: Vi missade simskolan i söndags.:( Får se om det blir jag eller maken som går nästa gång. ;)
Härligt att ni hade det bra, men det går ju som sagt alldeles för fort när man är bortrest.

2013-09-17 @ 16:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0