Fredagsmys...

Fredagsmys... började med sovmorgon till 07!!! Lyx när man är lediga båda två. Maken gick upp med de två lite morgon piggare barnen. Helgfrukost. Sedan en runda i löparskorna. Älgsjö-rundan cirkus 11 km (?) Så skönt att klara en lite längre sträcka igen. :) Resten av dagen har spenderats i Djurparken med Halloween-tema. Trevligt med sällskap av kompisarna. Men vi var ju inte ensamma i parken direkt! Vädret visade sig inte från sin bästa sida heller, men nöjda o glada ändå. Middagen blev oxå lite halloweenig. Dekorationer och lysande pumpa. Tror dock att fredagsmyset kommer sluta precis som den brukar. Somnandes i soffan. Om inte halloween-temat fortsätter och någon skrämer livet ur mig halvsovandes där i soffan....=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter mysigt trots vädret!
Fast inget slår våran Halloween-fest vi hade hemma hos dina föräldrar -98! ;-) *hahahaa* (ser de där korten framför mig fortfarande, när jag står o håller i en rosa (?) tårta me massa döskalle-godis på, haha!)
Det va tider det!!!


Kraaam!

2013-11-01 @ 21:32:27
URL: http://www.lillapingvin.blogg.se
Postat av: Anneli

Sandra: ja det var mysigt och halloweenigt trots väder. Hoppas ni hade det bra idag oxå. ;)
Jadu det var trevliga tider!!! Snygga var vi oxå vill jag minnas i häxhatt o allt!?:)

2013-11-02 @ 19:21:23
Postat av: Sandra

Oj, häxhatt också? Det hade jag förträngt...! ;-) Haha!!

2013-11-03 @ 22:27:14
URL: http://www.lillapingvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0