Nu kör vi!

Nu kör vi!
 
Nu är jag anmäld.
För att åka de där 9 milen
mellan Sälen o Mora 2014.
 
Inte det riktiga Vasaloppet
som blev fullt på 10 minuter!!!
Öppet spår en vecka innan.
 
Så nu gåller det att ligga i med träningen.
Jag har ju mycket med tid att förbereda mig iaf!;)
 
Startade igår
med en ordentlig genomkörare.
Träning med klubben(kanske får bli fler ggr nu inte bara 1 ggn per år typ!;)).
 
5 pers sammanlagt
med mig o maken som tränade.
Ja vädret var ju inte det bästa...*harkel*
 
Typ 10 km(!?) löpning
blandat i skogsteräng med massor av snö,
isiga vägar, vana orienterare.
I jämförelse kände jag mig som en
förvirrad elefant där i skogen som hade kommit till snöiga Sverige istället för Afrika typ!!!=)
Efter 5(!?) km ville jag typ ge upp
o stanna och spy men jag bet ihop.
 
Så här i efterhand så kändes det ändå kul.
Något nytt. Bra träning.
Japp, jag kan verkligen utvecklas
och variera träningen mer.
Inte bara köra min "gamla vanliga rundor".
 
Verkligen en bra start mot målet i Mora!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0