Tulpaner

Tulpaner
piggar alltid upp...:)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med!:-)
Fick slänga mina tulpaner idag (1 vecka sen jag köpte dom...) men imorrn ska jag köpa TVÅ nya buketter när vi storhandlar:-)
Fick hem rabattkupong så de kostar bara 25:-/bukett, så då snor jag nog Mattias kupong oxå;-) (eller så får han köpa en bukett han med, hihi)
Gillar särskilt "blandbuketter" som du har på bilden, alltså med flera olika färger i:-)
Men ljusrosa är oxå fint..

Kram

2013-01-25 @ 21:36:56
URL: http://www.lillapingvin.blogg.se
Postat av: Anneli

Sandra: Jag gillar oxå när det är blandat.
Var på Maxi idag men det blev inget köp, stod dock att man får köpa 2 st buketter för det priset på kupongen.;) Hoppas du hittade några fina iaf!:)

2013-01-26 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0