Underbar söndag!

Underbar söndag!
 
Började med sovmorgon t 7.30
efter gårdagens schlagerkväll.
(händer aldrig att barnen sover så länge!!!)
 
Sedan åkte storasyster med pappa på simskola här ute.
Vi andra åkte till mina föräldrar där släkten från Tyskland var på snabbvisit.
Mycket trevligt!
 
Sedan vidare till skridskobanan där storasyskonen
åkte skridskor.
Lillasyster yster tröttnade så hon o jag åkte hem och tände grillen
för korvgrillning och picknick ute.
 
Efter det en härlig skidtur på längden för mamman.
Helt underbart och jag njöt av varje meter.
Ingen hosta, inget snor. Kan jag hoppas på att det vänt!?:)
 
Sedan god fruktsallad till mellis
innan pappan gav sig ut på en tur på skidorna.
 
Nu blir det lite mer fix hemma.
Igår blev det ett besök på Ikea.
Inköp av ny klädsel till soffan
och den blev som ny! Mycket nöjd.
För soffan är fortfarande jätteskön efter 10 år.=)
 
Före
 
Efter.
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Har ni så mycket snö kvar där ute så ni kan åka skidor? Här har vi gröna plättar. Måste ses någon dag. Vet att du för ett tag sedan frågade vilka dagar jag slutade tidigt på..förlåt om jag inte svarat! Tisdagar är jag hemma runt två tiden och fredagar är jag ledig! passar det er? kram

2013-02-03 @ 18:04:43
Postat av: Anneli

Jenny: japp vi har snö kvar, träffa din pappa o prata med honom en stund. Han hade åkt precis o jag skulle åka.:)Passar bra då för jag slutar 14 på tisdagara o 12.30 på fredagar!!!:) Hur har ni det denna veckan? Något planerat? Kram

2013-02-03 @ 19:29:51
Postat av: Therese

En sådan Dag kan man leva länge på!
Underbart!
Kram!

2013-02-04 @ 20:49:43
Postat av: Sandra

Härligt med såna dagar!!!!
Vad fin soffan blev förresten!:-)

Kram kram

2013-02-04 @ 21:12:30
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: Anneli

Therese: Det kan man verkligen!!!:)
Sandra: Jättehärligt! Tack, vi är väldigt nöjda med "nya" soffan.:) Kram

2013-02-06 @ 07:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0