Ledig dag!

Tog idag en ledig dag
med barnen.
 
Började dagen som vanligt
med några kilo TROTS.
Alltså ärligt!?
Har blivit 10 år äldre och gråhårig
på sista månadernas TROTS!!!
 
FOKUS FOKUS FOKUS
Vi ska ha en mysig dag tillsammans.
 
Åkte till Ingelsta shopping.
För inköp av dop-present
och plagg till barnen.
Dessutom god fika och
vi fick en mysig förmiddag.
 
Blev mitt i all shopping intervjuad i tv.
Det kändes bra när jag fick ge min syn på saken
utan tv-kameran på...
sedan med kameran på hade jag glömt bort hur bra(!?) jag hade formulerat mig.
Att yngsta dottern sedan stod och skrek "mamma" "mamma" X antal gånger i intervjun
gjorde kanske den inte bättre!;)
 
Föreslog för barnen att vi skulle gå ut och leka.
Men fick en hel kör av NEEEEEJ tillbaka.
Så eftermiddagen spenderas inne.
Vi rensar och fixar med barnens kläder,
städar, leker,läser och kollar lite film.
Precis lagom såhär mitt i veckan!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0