Energiladdar!

Energiladdar!
 
Har känt mig trött, orkeslös.
Less på sjukdomar, sömnbrist o.s.v.
Men helgerna piggar iaf upp!
 
Idag blev vi lite barnfria.
Spenderade eftermidagen i city.
Fika på Bagarstugan.
Inhandlade middag på Fiskmagasinet
och Nordins ost.
 
Sedan mer shopping på stan.
Maken fick dras med en sur fru
"som aldrig hittar någonting".
 
Men det vände.
Jag hittade "någonting"
Mitt bästa reafynd någonsin!
Sedan lite smått o gott till barnen.=)
 
När vi kom hem var jag ju
tvungen att prova mitt nya fynd.
Det fick bli en vinterpromenad
i den nya bästa vinterjackan.
Tänk vad lite shopping kan göra en kvinna lycklig!!!;)
 
Nu dags att ta tag i brödbaket här hemma
innan det blir dags för middag och mello...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0