Planerar upp...

Planerar upp... HÖSTEN. Snart börjar vardag igen. Nästa vecka. Försöker få ordning i kalendern. Läkarbesök, tandläkarbesök, möten and so on. Inskolning av Moa i förskoleklass. Nytt ställe, nya rutiner, regler och nya människor. Schemalägger hämtningar o lämningar. Kommer snart bli rutin. Jobba heltid. Men nöjd med mina tider. Känns lite förrvirrande just nu. Men snart rullar det på. Ska jag vara ärlig ska det bli skönt med vardag snart igen. Lite mer planerat, lite mer uppstyrt. Jobba, matlagning, umgås, träna, tvätta, diska o.s.v. Mysiga höstkvällar o helger vid brasan. Men först ska jag njuta det sista av semestern. En härlig sommar som inte riktigt blev som planerat. Men livet blir väldigt sällan som man planerat så jodå jag har både A,B,C o D planer för hösten. Men främst av allt gäller att ta dagen som den kommer. Försöka möta de där hindren och utmaningarna på vägen så gott det går. Inte alltid det fungerar men man kan bara göra sitt bästa! Med rätt inställning går faktiskt det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0