Flow...

Flow... Ja idag fungerade verkligen allt. Jo det gäller löpning IGEN. Förlåt om jag tröttar ut er, kanske ska göra en träningsblogg!!!???;) Egentligen borde det inte fungerat så bra. Jobb mellan 7-17.15. Trött. Träningen blev inte som jag planerat. Jo jag kan bli lite sur när det inte blir som jag tänkt mig! Backintervaller var tanken idag. Men så velade vi. Åka upp t båten o sjön o kolla läget. Men maken insåg att barnen inte skulle orka det och föreslog att jag skulle träna den låååånga rundan o kolla läget. TACK för det säger jag!!!;) Idag stämmde verkligen allt. Tekniken, löpningen -ja jag flög fram. Nu förstår jag verkligen det där med o pricka formen som alla idrottsmän snackar om. Idag hade jag MIN dag. Hoppas på en till sådan dag detta år i slutet av september. Nu kan jag också njuta av att lata mig. Många dagar. Mitt är gjort denna veckan. Imorgon drar maken till huvudstaden på jobb för att komma hem lördag kväll igen. Men på söndag då kör vi nog lite igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0