Första passet!

Första passet!
Intervall-passet
i mördarbacken
för i år.
 
Gjorde ett försök förra helgen.
För mycket snö.
Möttes ikväll av 2 dm direkt i spåret.
Trodde inte mina ögon!
Så det blev en tung o tuff start
med löpning i snö!!!
 
Men i mördarbacken
var snön borta. Yes!!!
 
Så nu kör jag
för att vara i form om en månad.
 
Igår blev det dessutom ett härligt pass
i Hagaparken i Stockholm.
Herregud i den staden kryllar det verkligen av löpare!
 
Men nu väntar vila.
Eller vila var nog fel ord. Jobb. jobb o jobb.
Nästa helg finns möjlighet till nästa pass.
Längtar faktiskt redan efter att få snöra på mig skorna igen.
Äntligen kan man variera passen lite mer.:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du e tokig! ;-)
Men kul att du hittat nåt som du gillar!

kram kram

2013-04-21 @ 21:57:18
URL: http://www.lillapingvin.blogg.se
Postat av: Jenny

Mördarbacken, den tror jag att jag vet vilken det är.. man åker vägen till grusgropen, svänger av vänster och parkerar bilen och sen möts man av en backe? är det den? Duktig är du! Hade ni det bra i Stockholm? Jag ska ge svar på din fråga, söker jobb inom nya ica i kneippen och ett jobb till eneby park skolan som administratör..kram

2013-04-22 @ 16:15:09
Postat av: Anneli

Sandra: Jag vet.;) Men ibland är det kul o va lite tokig!!;) Kram
Jenny: Precis du har koll, o när man tror den tar slut så fortsätter den lite till.;) Vi hade det super i Stockholm. Ok, hoppas du får positivt svar på ngn ansökan. Kram kram

2013-04-22 @ 20:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0