Uppfriskande!

Uppfriskande!
 
En höstpromenad
när maken kom hem från jobbet.
Lugn och ro.
Bara vinden,löven, solen.
 
Hade egentligen tänkt löpning.
Men huvudvärk satte stopp för det.
Men jag testade lite ändå.
Snart snart snart SKA jag vara igång igen.
3 veckor utan träning.
Bara längtar tills jag är igång igen.
 
Nu gör det inte ont längre.
Hade en dipp i början av veckan
och tänkte att nu blir det nog Kvinnokliniken igen.
Men det var nog spurten på läkningen.
Det känns men gör som sagt inte ont.
Så fort det känns bra så blir det full fart igen.
Fungerar inte utan träning numera.
Får sådan energi och ork
att göra saker.
 
Så nu blickar jag bara framåt.
Mot roliga träningspass i ur o skur!=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0