Träning

Träning
 
i helgen har jag hunnit med min träning.
Underbart!
 
Igår masade jag mig ut i regnet
på min runda.
Idag blev det intervall-träning
på kvällen.
 
Träningen har blivit en vana igen.
Funderar för mig själv.
Hur jag ska lägga upp min träning.
vecka för vecka.
För att nå mina mål.
 
Jag tränar bara för min egen skull.
För att må bra.
Utvecklas.
Orka med vardagen.
Och för att det är så roligt att springa.
Trodde jag väll aldrig att jag skulle tycka för några år sedan!!!
 
Lite mindre kul
är att värmepumpen strular
så inget varmvatten finns.
I-lands problem, men det vore ju trevligt med
en VARM dusch innan jobb imorgon.=)
Tror omgivingen också skulle uppskatta det.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0