Pussel.

Pussel.
 
Det är min vardag just nu.
Att få ihop ett pussel.
Just nu ganska många bitar i det.
 
Saker som ska hinnas med
Saker som måste göras.
Roliga saker, tråkiga saker.
 
Kalas, möte, föräldramöte,
tjejkväll, kalas, kurs, möte, föräldramöte,
läkarbesök, kalas, kalas, möte...
 
September
alltid fullt i "min månad".
Kul, men samtidigt
ett väldigt stort pussel.
1000 bitar som ska på plats
känns det som.
Börjar dock få ordning på det just nu.
Bitarna faller lt klart på plats.
Hoppas på lite mindre antal pusselbitar
kommande månader dock!=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jadu, detta ständiga pusslande...
Misstänker att det kommer bli mycket pusselbitar för mig med när jag börjar min praktik om ett par veckor...:-/

Men det brukar lösa sig i slutändan:-)

Kram!

2012-09-03 @ 22:18:05
URL: http://www.lillapingvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0