Laddar upp...

Laddar upp....
inför helgen.
 
Ska för första gången i livet
springa orientering.
Okej, springa kan jag.
Men orientering.
Karta o kompass.
 
Maken har som tradition att springa 25-manna.
Sveriges (Världens!?) största lagtävling
i orientering. Där ska jag tydligen också vara med.
 
Skämtade ju mest när maken undrade om
han skulle anmäla mig där i sommras.
Men han tog det bokstavligen på allvar.
 
Studerade lite kartor igår...
och ska nog studera vidare...
Tog även en liten löprunda igår
för att hålla igång formen.
 
Ikväll "Hitta Vilse"-kurs
med jobbet.
Kan ju vara bra om jag mot förmodan
skulle bli lite vilse där bland alla orienterare.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0