Glad.

Glad.
 
Glad att JAG fungerar igen.
Ingen magont.
Ingen huvudvärk.
Ingenting!
 
Glad att jag igår kunde springa igen.
Energi-laddning på hög nivå.=)
 
Trött jodå.
Men det finns ju en orsak.
Krångliga nätter
och tidiga morgonar.
Varför slår det alltid in på helgen!?
 
Glad över att inte behöva oroa mig.
Över de senaste veckornas
spökeri i min kropp.
Maken föreslog ett grav-test.
Ärligt? Du har ju alla symptom man kan ha!!!???
Men jag kan fortfarande dricka kaffe var mitt svar...;)
Men så började jag fundera...magen, trött, klumpig, extra känslig, svullen....o.s.v.
Och då började även jag bli lite orolig....
Det ska inte vara möjligt
för mig att bli gravid, men man vet ju inte.;)
 
Drog med mig mina 3 barn till apotek.
Köpte ett test... Fick lite blickar av kassörskorna...:)
Gjorde testet och andades ut.
Inte gravid. Puh!
Vi ska ju inte ha fler barn
men händer det så händer det.;)
 
Men vi har sålt bebissaker.
Köpt nya bilar med plats för 5.
Vi är nöjda som det är
helt enkelt!
 
Så nu vet ni det!
Glad fars dag till alla där ute!=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0