Trött, tröttare tröttast!!!

Trött, tröttare, tröttast!!!

Ja så kan man väll beskriva mina barn ikväll...

Trött...lillasyster.
eller snarare övertrött.
Varför ska man sova?
Jag kan ju missa något här i livet!!!???
Men hon somnade gott
efter ett antal snurrar, sparkar i väggen
och nynnande av barnsånger.=)

Tröttare...storasyster.
Förklarar för mig i soffan...
Jag sover INTE mamma.
Jag bara blundar för jag är så
vääääldigt trött!=)

Tröttast...brorsan.
Somnar nästa mellan
pannkaks-tuggorna.
Men lyckas ta sig ner i soffan
och se några minuter av
barnprogrammet! =)

Mamman i familjen funderar på
vad hon ska göra av kvällen....
Ta tag i berget av disk, tvätt eller städ.
Men kanske skjuter upp det till imorgon!=)
Har ju trots allt förmiddagen "ledig";)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0