Superloppet!

Superloppet!

Hela familjen
"tävlade" igår.

Först vi föräldrar i vår klass.
Sedan barnen tillsammans med oss.
(kanske det blev för mycket, läs tidigare inlägg)

Ja det var faktiskt ett superlopp.
Underbart väder, hälig stämning.
Maken sprang på bra
och var nöjd. =)

Jag var mer än nöjd...
Med tanke på att jag inte
kunnat träna på som jag
tänkt mig sista tiden.
Pollenallergi som spökat,
och alla sjukdomar
under vintern/våren.

...jag hamnade precis utanför prispallen...
På den där 4.e platsen.
Japp nummer 4 av alla tjejer!!!=)
Som maken sa...
älskling, du vet väll om att de är bra de där tjejerna...
(de 3 som hamnade framför mig alltså)
de tränar ju nästan varje dag.

Kanske har hittat min nya hobby!?;)
Löpning.
Ja det här gav ju mersmak.
Ska nog anmäla mig till något mer lopp
någong gång....=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0