Lillasyster...

Lillasyster...

Jag ska inte ha den stolen! ...säger lillasyster och tar fram en ny lite mindre stol...


Hon konstaterar att den är just för liten och hämtar en ny lite större stol...



Hon testar allt den tjejen!!!

Säger att hon kommer nog bli äventyrare
när hon blir stor!
Vad är det undrar storasyster???

Jo det är när man gillar
att testa farliga och spännande saker....
Till exempel klättra i berg!!!
Men mamma, hon kan ju inte HOPPA ner från berget då!!!
Nä det kan hon ju inte svarar jag...
(men tänker tyst för mig själv, jodå lillasyster kan nog HOPPA ner från berg oxå!)

Idag testade hon till exempel en ny spännande och farlig sak.
Klättra och ramla i poolen helt själv.
12-gradigt vatten med undervattensdyk.
Pappa fanns dock precis i närheten
och fiskade upp henne...
En helt vanlig vardag
i lillasysters liv!!!=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, vad full i skratt jag blev när du skrev att du tänkte för dig själv att Ida säkert skulle kunna hoppa från berg:-)

Hon är för rolig!



Kram!

2012-05-22 @ 20:51:58
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jo hon e lite rolig allt. En liten Emil fast en Ida liksom.;) Härligt m full fart med lite farligt oxå ibland. harkel Kraaaam

2012-05-23 @ 08:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0