Idag

Idag

vaknade vi alldeles alldeles för tidigt,
vissa av oss i familjen....
vilket resulterade i en lillasyster som
sover middag NU!(klockan 08)

Funderar jag på om
jag "bara" har allergi
eller om jag också blivit sjuk på kuppen!!??
Får iaf bli ett besök på apoteket innan jobb.

Ska vi trots allt
gå ut och försöka njuta
av det underbara vädret.
Vi är ju lediga på förmiddagen.

Kanske jag borde städa undan lite
eftersom jag är ledig på förmiddagen.

Måste jag förbereda
för morgondagen...
Utflykt med matsäck för barnen imorgon.
Sedan "Superloppet" för både barn och vuxna
imorgon em/kväll.
(...om det nu bara visar sig vara allergi*hoppas* *hoppas*)

Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0