Natt på sjukhuset.

Natt på sjukhuset.

Känns lite tomt
utan maken o storasyster hemma.

Brorsan var lite orolig över storasyster.
Vad skulle hon göra där? ...och dessutom sova där!?
Många tankar och funderingar.
Han mindes själv när han var där.
Jag ramla från fåtöljen
och gjorde illa axeln(bröt nyckelbenet).

Vet att hon kommer fixa det gallant
med hjälp av pappas stöd.

I brist på sällskap
så roar jag mig med
att rensa barnens skåp o lådor
på teckningar o papper b.la.
Sedan sover jag nog gott
hela natten.

Om småsyskonen tillåter vill säga...
...ska dessutom för en gångs skull
ställa mobilen på väckning kl 06 imorgon.
Tror knappast att det behövs
men för säkerhets skull.;)

Allt packat och redo för morgondagen.
Längtar lite extra
efter fredagsmys med hela familjen imorgon!=)

Kommentarer
Postat av: Moa

Allt är bra med mig. Vaken jättesent. Jag har fått glass. Ska sova snart.

2012-03-08 @ 20:18:23
Postat av: Sandra

Duktiga Moa!!!

Vad mysigt ni ska ha det imorrn när hela familjen är samlad igen!

Tänker på er:-)



Massa Kramar till bästa Moa och hennes familj!!!

2012-03-08 @ 21:11:27
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tänker på er och hoppas det gått bra med testerna.

2012-03-09 @ 08:15:54
URL: http://tigrinnan.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Tack för omtanke ang sjukhusbesöket!!!=)

2012-03-11 @ 19:21:51
URL: http://femikolmarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0