Det ska bli skönt!

Det ska bli skönt!
Att maken är hemma imorgon igen.

Beundrar alla som är ensamnstående!

Allt har gått bra,
men de är ju lite körigt
periodvis.

Lillasyster är bättre.
Antibiotikan ger resultat.
Tyvärr medför den biverkningar.
Biverkningar som klåda
och utslag. Nu gör det inte ont i öronen längre
däremot på andra ställen!
Panodilen räddade nog natten!

Nätterna är egentligen det jag har oroat mig mest för.
Själv med tre små som vaknar om nätterna.
Bara en av tre som vaknat på natten nu.
Så vi har sovit gott även inatt. Puh!
5.15 vaknade första barnet idag.
Jag var utvilad!=)

Idag är planen att städa lite.
Dessutom har jag lovat
lite påskpynt. Så vi hinner att njuta lite av det.=)
Sedan ska vi ut och njuta i det fina vädret.
Trevlig lördag till er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att du är superduktig gumman!!!!



Beundrar också ensamstående föräldrar, fattar inte hur de orkar men de har ju heller inget val, de måste ju orka..

Men all cred till dom som sagt:-)



Kram på dig!!!

2012-03-24 @ 22:15:29
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0