Ett konstigt möte...

Ett konstigt möte...
 
fick jag på löprundan idag.
Precis i slutet av första rundan.
Mitt i en krök
krockar jag nästan med en räv!!!
Vad är oddsen???
 
Har aldrig varit så nära en räv förut
och hoppas på att aldrig vara det någon mer gång!
 
Jag hade tur.
För räven blev minst lika rädd den!!
 
Satan i gatan
vad mycket adrenalin jag fick i kroppen...
...jag som tänkte springa ett varv till i spåret.
Beslutade att inte fullfölja.
Ville inte riskera ett till möte.;)
 
Men som sagt
adrenalin hade jag gott om
vilket gjorde att jag tog en annan
"liten runda" på 7 km.
 
Så idag blev det över 10 km
för första gången den här säsongen!!!
 
Tänk vad ett möte med en räv kan göra.=)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men åh, rävar som är så söta!!:-)
Inte är väl dom farliga? Eller det kanske de är??
Förstår dock att du blev rädd o förvånad, hihi:-)

kram!

2012-06-24 @ 21:40:53
URL: http://www.lillapingvin.blogg.se
Postat av: Anneli

Jo de e söta, men inte när man hamnar för nära.;) E nog inte farliga för människor men när man inte är beredd så blir man väldigt skraj!=) Kraaam

2012-06-26 @ 16:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0