Sommar???

Sommar???
 
Börjar undra?
Är det verkligen semester!?
 
Okej, vi är i fjällen.
Räknar inte med sol o bad på stranden.
 
MEN
Ärligt?
 
Löprunda igår på morgonen.
Termometern visade 7 grader.
 
Upp på fjället.
Regn, blåst och dimma.
Det gjorde nog att tempen kanske var en cirkus 2-3 grader.
LÄNGTADE efter underställ
mössa och vantar.
Sprang t.o.m. och tänkte på en overall!!!
För jag blev inte varm.
 
Gav upp, vände om
tog en varm dusch istället.
 
På eftermiddagen åkte jag o sonen
till äventyrsbadet här uppe.
Vi såg en liten snöfläck
på fjället.
Jaaaa mamma då kan vi ju bygga en snögubbe.
Behöver jag säga att det inte var riktigt
vad jag längtade efter just då!?;)
 
Idag visar termometern 9 grader.
Det finns hopp!;)
Helgen ser ut o bjuda på lite sol.
 
Hoppas bara på att de där knotten
kan sticka o gömma sig.
Och att den där mygginvationen
i Dalälven uteblir.
 
Men det är väll bara att ta seden dit man kommer!;)
På något sätt njuter jag ändå.
Allt blir vad man gör det till!
 
Vi får umgås och vara tillsammans.
Dessutom verkar antibiotikan bita på lillasyster.
Börjar bli full fart i stugan igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0