Lyssna på kroppen.

Lyssna på kroppen.
Tänker jag för mig själv.

Frustrerad.
På G att bli sjuk,
misstänker jag.
En hals som gör ont.
Skit oxå!

Mest frustrerad för jag inser
att jag kanske inte kommer kunna
träna på ett tag.
Jag som var så på G
där i fredags på Friskis.
Intensiv pass.
Såååå trött innan, undrade nästan
vad jag gjorde där.
Men wow så kul
att få träna där igen!!!

Men som sagt.
Lyssna på kroppen.
Den säger nej just nu.
Träna kan jag göra en annan gång.

Tänker också på dem
som har träningen
nästan som ett joabb.
Alla dessa elit-idrottare.
Hur frustrerade måste inte de
bli när de är sjuka!!!???

Tänker på den här
duktiga och inspirerande tjejen:
http://annaoemil.se/2012/01/07/obestigbart-mount-eversest/ 

Ibland är man sjuk helt enkelt!
Thats´s life!
Vila, vila, vila.
Får bli en tidig kväll
och säger väll god natt
och lyssnar på kroppen!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0