Tillbaka till verkligheten igen!?

Tillbaka till verkligheten igen!?
Ja ungefär så känns det.
 
Började känna mig småkonstig i måndags kväll.
Natten ska vi inte tala om.
Sedan helt däckad tisdag o onsdag typ.
Inget kräkandes, men fruktansvärt ont i magen
frossa o feber. Helt utslagen!
 
Så maken han fick ta både VAB O VAF(Vård av fru).;)
Barnen också småhägiga till och från.
Feber som kommer och går, förkylda.
Så nu håller vi oss hemma resten av veckan.
Maken får dock jobba idag och imorgon om nu han klarar sig!?
 
Julstämningen kom liksom av sig!
Men kanske kan den komma tillbaka igen.
Dagens mål är att försöka komma ut lite.
Andas frisk luft behöver vi nog alla idag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch, stackars!!:-(
Vad trött man blir på alla jäkla baciller som härjar runt såhär års, usch!!!
Hoppas att ni allihop mår bättre snart!!
Härhemma är det Ollie o Mattias som är genomförkylda.
Kände mig inte alls på g ikväll, ont i kroppen och huvudet men har tagit en värktablett så nu är det bättre:-)

Kram kram

2012-12-20 @ 21:12:15
URL: http://www.lillapingvin.blogg.se
Postat av: Anneli

Sandra: Ja usch ja! Hoppas dina killar är bättre o att du mår bättre. Idag är det lite bättre, första dagen jag ätit typ sedan i måndags. Har bara fått i mig lite fil o knäcke o vatten förut i veckan.
Kram kram

2012-12-21 @ 16:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0