Tänker på mig själv...

Tänker på mig själv...
 
Ställde in dagens aktivitet.
Maken fick åka själv.
Barnen hos mormor och morfar
och roar sig i några timmar till.
 
Den årliga köttleveransen(nöt)
-grovstyckat direkt från bonden.
Missar "Bullerby-känslan" dett år.
Mala köttfärs. Grytbitar, stroganoff, filé....o.s.v.
I år får de andra göra jobbet(för det är mycket jobb)
 
Ingen större fara...
Förkyld, halsont och småhängig.
Har bäddat ner mig själv.
Sovit.
 
Varit tyst sedan kl 11,
vilket kommer göra underverk
för min röst som nästan försvann.
 
Läst min nya bok. Lovely!
Martina Haags " Heja, heja"
Skulle helst vilja läsa ut hela på en gång,
men ska försöka hålla mig och läsa lite i taget.;)
Gud vad jag käner igen mig!
En peppande bok om att börja träna.
Ärlig och med en stor näve humor!=)
Hittills har jag bara läst cirkus en femtedel.
 
Vill man börja träna
ska man läsa denna boken.
Nu handlar den om just löpning som även jag upptäckt sista 2 åren,
men man kan omvandla den till den form av träning man själv tycker är kul.
 
Nä, nu ska jag fortsätta vila
och kanske läsa lite till.
Men bara några sidor....;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Undra om Ni åker till samma bonde som vi gör? Pelle var iväg imorse också. Så nu är hela frysen laddad med köttfärs, grytbitar, oxfilé mm. Krya På Dig!!
Vi har två magsjuka barn här hemma... Så jag antar att jag kanske kan "gå ner 1-2 kg" innan natten är slut... :)Kram från mig.

2012-12-01 @ 19:18:59
URL: http://www.livetiludden.blogspot.com
Postat av: Anneli

Therese: Det är kanske samma bonde!:) Vi ska få fläsk-kött nu på fredag oxå.
Hoppas ni kryar på er från magsjukan, ja det är väll det bästa ibland med just magsjukan att man kan gå ner lite om man vill!;) Annars är det ju vinterns fasa!!! Kram kram

2012-12-05 @ 10:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0