Chips o Cola

Chips o Cola
 
Precis vad jag behövde
denna fredagseftermiddagen.
 
Första dagen sedan i måndags som jag kan äta
utan att må illa eller få ont i magen.
Känns som jag typ tynat bort!
 
Men då kan jag ju med gott samvete
äta massor av julmat...
...om jag nu hinner bli sugen på det.
Bara tanken på julmat har fått mig illamående
sista tiden.
 
Hoppas alla där ute får en mysig och härlig jul!
UTAN alla dessa sjukdomar som härjar.
Förutom halsfluss, vinterkräksjuka, influensa
så går det nu tydligen lunginflammation här oxå.
Tack vi klarar oss nu känner jag!;)
 
Ska nog slå till på lite hämtmat idag tror jag.
Lyxa till det på fredagen,
för stå i köket är inte så jättelockande ikväll.
 
Trevligt jullov till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0