Årets julklapp

Årets julklapp
Till barnens "fröknar".
 
En varsin "take away"-kopp
i porslin och munstycket(eller vad det heter;)) i "mjuk"plast.
En kollega visade sin (den var i bara "mjuk" plast) hon köpt i Australien.
Wow vilken perfekt kopp tänke jag då. Gissa om jag blev lycklig
när jag igår för första gången såg en IRL i Sverige!:)
 
Perfekt att ha om man inte vill stressa i sig en varm kopp kaffe samtidigt
som man ska äta frukost, klä på barn, borsta tänder, packa jobbväskan.
 
Häll upp och ta med och drick i kanske lite mer lugn o ro.;)
Bra att ha med på vinterutflykten eller varför inte nya favoritkoppen på jobbet!?
 
Fanns i 4 olika färger och former på Ica Maxi Norköping.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så fina! Tack för presenttipset. Tror att jag köper en till mig själv oxå =)

2013-01-03 @ 22:25:02
URL: http://vinterv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0