Ändrade planer...

Ändrade planer...
 
Hade sett fram emot lite kul saker i helgen.
Men så kom det andra saker ivägen.
 
Vaknade vid 05 på morgonen(ja som vanligt typ...)
Hörde sonen hosta.
Sedan kom han och lillasyster intrippandes till oss.
Hur går det Viggo? Hörde jag lillasyster säga.
Då började jag ana oråd...
Mamma, jag har kräkts!
 
Sanering av sonen och sängen.
Sedan gick vi ner till vårt gästrum
och sov vidare där(ja iaf vilade).
 
Har fortsatt med kräkningar
under dagen.
Däremellan hur pigg som helst.
Han skulle promt åka skidor på tomten som storasyster.
 
Återstår att se
hur det utvecklar sig i övriga familjen.
Än så länge ingen annan drabbad.
*Peppar* * Peppar*
 
Och just det knaprar jag.
Hela vitpepparkorn.
Brukar fungera.
Hoppas på det denna gången också...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig Viggo!!!
Och hoppas ingen annan blir smittad:-)
Ska nog knapra lite vitpepparkorn jag också för säkerhets skull;-)

Kram!

2012-12-08 @ 21:36:05
URL: http://www.lillapingvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0