Sjukhusbesöket...

Sjukhusbesöket...
blev inte riktigt som vi tänkt oss.
 
Ultraljud trodde vi(jag).
Borde anat oråd eftersom det inte var den"avdelningen"...
 
Så istället nytt läkarbesök
som skulle avgöra OM vi skulle få göra ultraljud.
Alltså läkare nummer 3 i raden...puh!
Ifrågasatte om lillasyster VERKLIGEN
hade haft UVI!!!???
Vi vill ju inte skicka några barn i onödan på massor av undersökningar...
 
...Försökte hålla god min OCH ton till en början.
Jag förstår också om man inte vill utsätt barn för massor av onödiga
prover och tester...
jag vill inte utsätta MITT barn för massa onödiga prover och tester!!!
Talde om lillasysters värden
men det jag sa verkade inte nå fram...
...hakade upp sig på att jag trodde hon haft det även i våras
men att hon även då hade öroninflammation...
 
Läkarjournalen från Sälen kunde inte ses,
hade hon verkligen UVI  då!!??
Började bli riktigt fucking less just då...
Alltså vad gör vi här idag!!!???
 
Jo vi kunde ju ta ett blodprov.
Okej inte utsätta barn för massa onödiga prover o tester...*harkel*
...Ja då har vi ju iaf gjort något idag tänkte och sa jag!;)
 
Iaf...Hon kunde ju ringa och ta reda på om det verkligen hade varit UVI.
Jo hon skulle ringa till Sälen-läkaren och höra under eftermiddagen
och höra av sig igen...
 
...vilket hon gjorde.
Mitt i mötet på jobbet.
Det rådde ju ingen tvekan om
att hon hade haft en kraftig UVI i sommras.
Såklart att hon skulle på ultraljud.
 
Så där är vi nu.
I väntan igen.
På ultraljud.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Meeen fy f*n vad störigt!!!
Hade blivit skitirriterad kan jag säga!
Bäst jag blir färdig uska snart, så jag kan få ordning på läkarkåren, haha;-)
Skojade bara!!!!!!!:-)

Kramar till er!!!!

2012-08-23 @ 22:19:55
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0