Laddar om...

Laddar om...
försöker åtminstone.
 
Ett litet jogg-pass idag
för att se vad som hänt
efter sjukdom.
 
Tungt, tråkigt
och noll energi.
 
På lördag ska jag tydligen springa 12 km.
Stafett i ett tjejlag på Kraftloppet.
Funderar på vad jag gett mig in på!
Dessutom jobbfest imorgon kväll.
Fruktansvärt bra upplägg
eller vad tycker ni!?;)
 
Har inga krav på mig iaf.
Bara att ta mig runt.
Om man inte räknar
med mina egna krav då.;)
 
Var i sådan bra form innan
den där envis sjukdomsperioden.
Nu som bortblåst.
Men jag ska bita ihop
och komma igen.
 
I september tar vi nya tag igen
och siktar mot den 21 oktober.
http://www.hostmilen.nu/
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad du e duktig!
12 km liksom! Jag som tyckte jag var hurtig när jag powerwalkade 4 km, haha!:-)

Hoppas energin kommer tillbaks till dig snart min vän!

kram kram

2012-08-23 @ 22:17:50
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0