Blir påmind...

Blir påmind...
 
Barnen leker doktor.
Tar tempen.
Blodtryck och
lyssnar i stetoskopet...
 
Imorgon är det dags!
operation för min del.
Inget allvarligt.
 
En komplikation
efter senaste förlossning
kan man väll kalla det.
Utan att gå in på detaljer.;)
 
Idag till sjukgymnasten
för att diskutera efter operation.
 
Känslan är ungefär
som att du ska föda barn
men får inget för det liksom...
...samtidigt ska det bli skönt
att få det gjort.
Att allt kanske bli som vanligt igen!
 
Längtar lite extra mycket
till fredag den här veckan...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska tänka på dig imorrn gumman!
Stort lycka till, det kommer gå bra! (men jag förstår din oro)

Bamsekram!!!

2012-08-29 @ 11:31:20
URL: http://www.lillapingvin.blogg.se
Postat av: Åsa

Kanske samma som jag har gjort? Ifall du kanske läst...? Och i sånna fall förstår jag dej!
Lycka till!

2012-08-29 @ 18:22:55
URL: http://tigrinnan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sandra: tack! Tror oxå de går bra men lite nervigt är det allt!Kram
Åsa: Tack!!Jag läste, är inte riktigt samma. Håller tummarna för att ditt ska bli bra!!!Kram

2012-08-29 @ 19:59:52
Postat av: jenny

Hoppas allt går bra! kram

2012-08-29 @ 20:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0