Kära träningsdagbok!;)

Kära träningsdagbok!;)

Idag har jag sprungit min runda på 7 km igen.
Senast jag sprang samma varv var på julafton(vad jag kan minnas).
Och idag alltså på Valborgsmässoafton.

Trotsade kliande ögon och extrem trötthet
som förmodligen kallas för allergi.

Hade som mål att springa hela sträckan
men det kunde jag glömma.

Känslan periodvis var som att ha
en betongvägg framför sig som man var tvungen att
putta på för att ta sig framåt.
TUNGT med andra ord!;)

MEN jag kan SPRINGA igen.
och DET var en härlig känsla.
OJ vad jag har saknat det här!

Kommentarer
Postat av: jenny

Tack för i dag, kul att se er..när vi vinkade till er så sa elsa att det var trevligt! Bella hade det kul med moa! kram

2012-05-03 @ 17:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0