"Som på den gamla goda tiden"

"Som på den gamla goda tiden"

Citerar min kompis
som idag var med
och tränade på Friskis.

Kan bara hålla med henne!:)

Efter några års uppehåll
är jag alltså tillbaka på Friskis o Svettis.
Härlig känsla!

På den "gamla goda tiden"
så tränade vi 3-4 ggr i veckan är.
Men då såg våra liv lite annorlunda ut.
Stadsbor(i Norrköping) och gångavstånd
till träningslokalen.
Ingen av oss hade då barn heller...
...men nu var vi alltså tillbaka igen.

Inhandlade ett halvårskort
och tanken är att varje onsdag efter jobbet(vi har möte varje onsd e.m)
ska jag träna.
Mina arbetskollegor tränade tillsammans
förra terminen och jag hoppas de hänger på i år också.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0