Ensam hemma!

Ensam hemma!

Märklig känsla...

Barnen blev idag hämtade
av farmor på förskolan.
Sedan fick de följa med henne hem
och sover där tills imorgon!
Farmor o farfar ville gärna ta med barnen
till djurparken imorgon också.
Jag fick välja om jag ville följa med,
eller vara hemma och ta det lugnt!
Jo jag har vääääldigt bra svärföräldrar
och är oerhört tacksam för all hjälp vi alltid får!!!:)
(inte bara med barnen-mycket annat också)

Maken då?
Vad gör han?

Jo han är på konferans
med sitt företag.
Idag och imorgon.

Så jag kan verkligen göra preciiiis
vad jag vill!
Har lite fix som jag ska göra(som vanligt)
men nu är det soffan som gäller resten av kvällen.
Nya mysbyxorna är på!!!!! Me like!:)

Kommentarer
Postat av: Therese

JA dina svärföräldrar måste väl ändå kvala in på första plats! Hoppas du hade en skön kväll hemma! Kram från mig.

2011-09-03 @ 10:20:11
URL: http://www.livetiludden.blogspot.com
Postat av: Anneli

Therese: Jo de tar verkligen hem vinsten där!;)

Tack- hade en jätteskön och lugn kväll hemma.:) Kram

2011-09-03 @ 12:30:30
URL: http://femikolmarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0