Orientering.

Orientering.

Imorgon far vi iväg
på 25-manna.

Mattias ska springa.
Moa o Viggo ska springa mini-knat.
Jag hoppas jag slipper.
Har tagit med kläder.
Som Mattias uttryckte det:
"om det är riktigt riktig KRIS kan hon springa"
Jag har inte orienterat sedan högstadiet typ,
springa kan jag men så är det ju det där med karta o kompass...;)

Ida får roa sig hemma hos mormor.
Lugnast för alla så!
"Faster" Anna skulle komma.
Hoppas vi andra hinner träffa henne en liten stund när vi kommer hem.
När jag blir stor ska jag bli som henne!=)
Helt otrolig denna människa
90 år, men ibland som en 20-åring.
Fjällvandrar, reser och far hit och dit...

Hon skulle säkert kunna ta en sträcka på 25-manna
hon också om det krisade!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0