Myskläder

Myskläder
på fortfarande.

Det bästa med
onsdagar.
Man kan ta det lugnt
om man vill
hela förmiddagen.:)

Eller lugnt...
passar ju på o fixa här hemma
lite städning, kvällens middag o.s.v o.s.v
men inga måsten iaf!

Igår var barnen hemma
med pappsen.
Två barn som vaknade på natten
och hade ont i öronen.
Men under dagen
var de som vanligt
så idag får det bli förskola igen.

Själv har jag kvällsmöte igen.
Var 3e onsdag.
Hoppas på en lite lugnare dag på jobbet.
Gårdagen var aningens snurig.
Sjuka kollegor, telefoner som inte fungerade
men vi fick ihop dagen ändå.
Ska idag fortsätta med ett litet projekt
jag startade i måndags.
Lite rörig just nu
men kommer bli ordning o reda när det är klart!:)

Trevlig onsdag!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som du haft det som jag på jobbet..både i måndags och i går gjorde jag inget annat än att bara i telefonen, kollegor går hem, sem ska fixas,inställda utb mm..suck! Hoppas din dag blir bättre i dag, men segt med möte..kram

2011-10-19 @ 10:02:13
Postat av: Sandra

Jobbigt med all kvällstid, särskilt som man har så mycket annat som ska göras hemma+att man såklart vill umgås med familjen så mycket som möjligt!

HOppas du snart får det lite lugnare och så måste vi försöka ses nåt snart=)



Kram!!!

2011-10-19 @ 21:03:08
Postat av: Anneli

Jenny: Jo ibland händer allt och gärna samtidigt.;)

Sandra: Ibland är det svårt o få ihop allt! Men vi får se till o få ihop en träff snart!!!

Kram

2011-10-20 @ 20:44:29
URL: http://femikolmarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0